سئو سایت جدید با ابزارهای رایگان

معرفی 25 ابزار رایگان seo در سال 2021+ لینک دانلود منتوریکس

در حالت دوم می‌توانید از طریق مروگر کروم اقدام کرده یا افزونه Google light house را روی مرورگر نصب کنید. همچنین می‌توانید برای گرفتن مشاوره دیجیتال مارکتینگ با منتوریکس تماس بگیرید. پس از به دست آوردن اطلاعات بالا، می توانید استراتژی تولید محتوا مناسب را تدوین و اجرا نمایید. اگر سایت شما روی وردپرس اجرا می شود، باید Yoast ASAP را نصب کنید چون قوی ترین افزونه SEO در بازار و ۱۰۰% رایگان است. اما با Woorank یک چک لیست دقیق SEO دریافت می کنید که می توانید از آن برای رفع هر مشکلی که با آن برخورد می کنید، استفاده کنید.

واژه‌هایی مانند «فوتبال»، «تبلت»، «کاغذ دیواری»، «لباس» و «سفر» نمونه‌هایی از این دسته‌اند. تعداد کل صفحات وب‌سایت را بر میانگین تعداد صفحات خزیده‌شده در یک روز تقسیم کنید. اگر به عددی حدود ۳ رسیدید (یعنی کل صفحات تقریباً ۳ برابر این میانگین بود)، وضعیت کرال باجت مطلوب است. اما اگر به عددی نزدیک ۱۰ یا بیشتر رسیدید، باید به فکر بهینه‌سازی بودجه خزش باشید. حالا که صفحه رتبه‌بندی شده، همه‌چیز آماده است تا وقتی کاربر کوئری مد نظر خود را وارد می‌کند، صفحات در رتبه‌های مناسب به او نشان داده شود.

با مطالعه این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ سمفونی می توانید با به کار گیری این ابزارهای رایگان به بهبود سئو سایت خود کمک کنید. همچنین افزونه کروم جت سئو به شما این امکان را می‌دهد تا گزارش کاملی از آنالیز و عملکرد وب‌سایت، وضعیت لینک‌ها و تغییرات رتبه در کلمات کلیدی را به راحتی و تنها در یک افزونه کروم مشاهده کنید. در دنیای بازاریابی دیجیتال، بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، یکی از موارد حیاتی برای رسیدن به نتایج بهتر در جستجوهای کاربران است. از اینستاگرام گرفته تا تلگرام، توییتر، لیندین و … می تواند در بخش بک لینک به شما کمک کند. در واقع شما با درج محتوا در این شبکه های اجتماعی و لینک آن به سایت خود می توانید به سئو سایت خود کمک کنید.

شما معمولا این خدمات را پولی دریافت می‌کنید اما این ابزار آن‌ها را به رایگان در اختیار شما قرار می دهد. این ابزار رایگان سئو برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با موضوعات مختلف و کمک به تحقیقات سئو بسیار کاربردی است. Google Search Console، یکی ازکاربردی ترین ابزارهای رایگان برای بهبود سئو است. این ابزار به شما کمک می‎ کند تا سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل ارزیابی و بر روی تجربه ی کاربران نظارت داشته باشید. به بیانی ساده ‌تر، این تحلیل گر به شما اجازه می دهد عملکرد ‌سایت را از نظر گوگل ارزیابی کنید.

کاربران زمانی  کلمات کلیدی اطلاعاتی را جستجو می‌کنند که به‌دنبال یادگیری یا پیدا کردن پاسخ یک سوال هستند. عباراتی مانند «چگونه»، «چیست» و «راهنمای» نمونه‌هایی از این نوع کلمات‌اند. برای مثال همین مقاله که می‌خوانید برای کلیدواژه «کلمه کلیدی چیست» نوشته شده است. حذف ریدایرکت‌های اضافه، صرفه‌جویی در بودجه خزش، بهینه‌سازی سرعت سایت، به‌روزرسانی نقشه سایت، طراحی ساختار مناسب وب‌سایت و حذف محتواهای تکراری. صفحات وب در حالت ایده‌آل باید به ترتیب میزان اهمیتشان کرال شده و این روند با بیشترین سرعت ممکن انجام شود. خبر خوب این که با رعایت چند تکنیک در بهینه‌سازی وب‌سایت، می‌توانید به این ایده‌آل دست پیدا کنید که آن‌ها را در ادامه می‌بینید.

SEO SiteCheckup همان برنامه‌ای است که در چنین موقعیتی به کمک شما می‌آید. هوش مصنوعی به مجموعه‌ ای از فناوری‌ ها اطلاق می‌ شود که به ماشین‌ ها این امکان را می‌ دهد که به‌ طور خودکار از داده‌ ها یاد بگیرند، تصمیم بگیرند و حتی در برخی مواقع، با انسان‌ ها تعامل کنند. البته بعضی متخصصان، معیار این دسته‌بندی را میزان جستجوی کلمات توسط کاربران در نظر می‌گیرند. گزارش «Overview» مربوط به Site Audit، تمام داده‌هایی را خلاصه می‌کند که ربات‌ها در طول خزش جمع‌آوری کرده‌است. ابزارک «Crawled Pages» نیز تعداد صفحات کرال‌شده و صفحات بدون مشکل و مشکل‌دار را نشان می‌دهد.

در واقع این ابزار در دسته ابزارهای غیر مستقیم سئو و بهینه سازی سایت بوده، اما بسیار مهم و کاربردی می باشد. این ابزارها به شما کمک می کنند تا شما اطلاعات دقیقی از کلمات کلیدی سایت رقبای خود و همچنین رفتار کاربران و نحوه ورود به سایت رقبا به دست آوردید. سپس بر اساس دیتای اعلام شده، استراتژی مناسبی را برای سایت خود در نظر بگیرید. سئو و بهینه سازی سایت یکی از مهم ترین مفاهیم امروزه در کسب و کارهای آنلاین هستند. حتی برندهای بزرگ دنیا هم دارای تیم سئو بوده و در این زمینه در حال تلاش هستند.

در دوران سلطه گری گوگل، گول آنالیتیکس ابزاری است که ما باید با آن کار کنیم. صادقانه بگویم، من قبلاً از این ابزار نشنیده بودم ، اما چندین سئو جستجوگر که مرتباً دامنه ها را خریداری می کنند، از آن بسیار استقبال می کنند. به نظر می رسد به ویژه با کلاه سیاه / گروه PBN محبوب است، اما این ابزار دارای حق قانونی سئو کلاه سفید نیز هست. به سادگی می توانید حداکثر 20،000 دامنه را همزمان وارد کنید، و به سرعت به شما می گوید که آیا آنها در دسترس هستند. تعداد زیاد کارهای SEO که می توانید بصورت رایگان و با Chrome DevTools انجام دهید، بسیار جالب است. از ممیزی جاوا اسکریپت گرفته تا سرعت به جستجوگرها در صفحه، برخی از بهترین ویژگی ها به صورت پنهان اما کاملاً عالی هستند.

هر زمانی که رویای بهبود یک پروژه ای را در سر می پرورانیم، با در اختیار داشتن یک یا چند ابزار مناسب می توانیم هوشمندانه ترین و سریع ترین کار ممکن را انجام دهیم. بدون یک ابزار مفید شما برای انجام یک کار باید یک زمان اضافی هم اختصاص دهید. چیزهای خوب زیادی برای گفتن در مورد Cloudflare وجود دارد ، دشوار است بدانید که در اینجا چه مواردی را شامل می شود. گذشته از یک CDN رایگان برای سرعت بخشیدن به سایت شما، امکان مدیریت آسان DNS و 100 درصد محافظت رایگان از DDoS را نیز فراهم می کند. شما می توانید برای همیشه با برنامه پرداخت بپردازید، اما اگر آمادگی به روزرسانی را دارید، ویژگی های حرفه ای فوق العاده عالی و شگفت آور مقرون به صرفه هستند. Hunter یک ابزار جستجوی ایمیل محبوب است و قطعاً محبوب ترین یاب ایمیل رایگان است.

Woorank یک تحلیلگر سایت است که اطلاعات مفیدی برای بهبود سئو سایت شما ارائه می‌دهد. این ابزار یک نمره SEO برای سایت شما و یک “چک لیست بازاریابی” قابل اجرا ایجاد می‌کند که حاوی مراحلی برای رفع هرگونه مشکل در سئو سایت است. از دیگر ویژگی‌های جالب این ابزار رایگان سئو، صفحه اشتراک اجتماعی است. این بخش داده‌های شبکه‌های اجتماعی مانند تعداد لایک، اشتراک‌گذاری، نظرات، لینک‌ها و… را در شبکه‌های اجتماعی محبوب ارائه می‌دهد. وورنک یک بخش بررسی موبایلی دارد که در آن می‌توانید اطلاعاتی در مورد نحوه نمایش صفحات خود در دستگاه‌های تلفن همراه و سرعت بارگیری آن‌ها پیدا کنید.

اگر می خواهید بهترین ابزارهای رایگان بررسی عملکرد سئو و بهینه سازی سایت را یکجا ببینید، این راهنمای آپدیت شده را دوست خواهید داشت. مراحل سئو سایت از چند بخش اصلی On page ،Off page و تکنیکال تشکیل شده است و برای سرعت‌بخشیدن به کار و بالابردن دقت در گزارش‌ها نیاز است تا از ابزارهای آنلاین و آفلاین سئو بهره بگیرید. صرفه‌جویی در زمان و هزینهاستفاده از هوش مصنوعی در طراحی بنر فروشگاهی به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که به سرعت و با هزینه کمتر بنرهای جذاب و مؤثر طراحی کنند. این ابزارها معمولاً کاربرپسند هستند و نیازی به تخصص طراحی گرافیک ندارند.2. طراحی بنرهای شخصی‌سازی شدههوش مصنوعی قادر است بنرهایی طراحی کند که متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان خاص شما باشد. این شخصی‌سازی می‌تواند باعث افزایش تعامل و نرخ تبدیل (Conversion Rate) شود.3.

در واقع برای بهبود رتبه سایت خود در گوگل، لازم است که محتوای دست اولی را به سایت خود اضافه کنید. Ahrefs در واقع ابزاری است که به شما در یافتن کلمات کلیدی مناسب کمک می کند. پس زمانی که افراد بیشتری وارد سایت شما شوند، هم ترافیک سایتتان بهبود پیدا می‌کند و هم احتمال این که به مشتری تبدیل شوند، زیاد است. به همین دلیل تمام این موارد باعث می‌شوند که شما مشتریان زیادی به دست بیاورید تا بتوانید از این طریق، سود قابل توجهی دریافت کنید. با مشغول به کار شدن در هر یک از این مشاغل، می‌توانید بهترین درآمدها را از شغل‌های بسیار مناسبی به دست بیاورید. یک پلتفرم بسیار کاربردی، کاربرپسند و مقرون‌به‌صرفه برای تحقیق کلمات کلیدی یا کیورد ریسرچ است.

این ابزار بهترین کلمات کلیدی دارای رتبه، موقعیت سایت در SERP گوگل، اطلاعات بک‌لینک‌ها و ریدایرکت‌های هر صفحه را نشان می‌دهد. ابزار CanIRank در بررسی این‌ که آیا می‌توانید برای یک کلمه کلیدی خاص در صفحه اول نتایج جست‌وجو دیده شوید و رتبه بگیرید کاربرد دارد. این ابزار از تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده می‌کند و پیشنهاداتی در مورد چگونگی هدف‌گذاری برای کلمات کلیدی ارائه می‌دهد. همچنین امکان نمایش کلمات پیشنهادی، میزان حجم جست‌وجو و سختی کلمات در این ابزار وجود دارد. با کمک این ابزار پس از آنکه موضوع مرتبط با کلمه کلیدی را در سایت answer thepublic وارد کردید، تعداد زیادی سوال پیشنهادی در قالب where ،who ،what به شما نشان می‌دهد.

ایران فاندر آژانس تخصصی بازاریابی محتوا و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) است.این مرکز با 10 سال سابقه دیجیتال مارکتینگ، در جهت افزایش فروش اینترنتی کسب و کارها در ایران فعالیت می‌کند. CanIRank یک ابزار فوق العاده دقیق سئو برای تعیین دشواری کلمه کلیدی است. برخلاف اکثر ابزارهای رایگان سئو، این ابزار به شما توصیه های عمومی همانند اینکه آیا این کلمه کلیدی واقعا رقابتی است یا این کلمه کلیدی رقابت کمی دارد، نمی دهد. در عوض به شما می گوید که آیا می توانید در نتایج جستجو برای آن کلمه کلیدی رتبه بگیرید یا نه. یک راه عالی برای استفاده از این ابزار، کپی پست کردن وب سایت رقیب خودتان و یافتن فرصت های بالقوه لینک سازی آنها است.

به چند روش خاص برای استفاده از آن برای سئو نیاز دارید؟ این منابع را اینجا، اینجا و اینجا بررسی کنید. در اصل، این ابزار شماره 1 ضروری برای SEO محلی است – به ویژه اگر در بازاری که توسط گوگل سرو می شود زندگی می کنید. این امکان را به شما می دهد تا شغل خود را ادعا کنید، اطلاعات لیست را مدیریت کنید و به بررسی ها پاسخ دهید – از جمله موارد دیگر. ادعای نمایه کسب و کار شما پایه و اساس اکثر فعالیتهای محلی SEO را تشکیل می دهد، بنابراین این یک اقدام اساسی است. برای بررسی بک‌لینک‌های یک URL خاص، ابزار Backlink Checker سایت Ahrefs یکی از محبوب‌ترین‌هاست.

اگر سوالی داشتید، آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید، حتما پاسخ خواهیم داد. تنها برای آن میزان از منابع سخت‌افزاری که نیاز دارید هزینه می‌پردازید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های غیر موجه، در ابتدای فعالیت وب سایت خود، نخواهید داشت. بله، بودجه خزش بالاتر، صفحات را سریع‌تر ایندکس و رتبه‌بندی می‌کند و استراتژی‌های سئو را زودتر به نتیجه می‌رساند. ربات‌های خزنده گوگل لینکی را دنبال می‌کند که در نهایت به یک خطا (مانند خطای 404) می‌رسد. شما با عضویت رایگان به عنوان کاربر آزاد متمم می‌توانید به حدود نیمی از چند هزار درس متمم دسترسی داشته باشید.

استفاده از این ابزارها می‌تواند در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی کند، حضور وب‌سایت در صفحه نتایج و رتبه کلمات کلیدی را بهبود بخشد و در نهایت ترافیک و درآمد بیشتری را برای یک وب‌سایت به ارمغان بیاورد. ابزار Moz یک مجموعه ابزارهای مفید برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو) است که به وبمستران و بازاریابان کمک می‌کند تا وب‌سایت‌ها و محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهترین حالت بدهند. این ابزارها اطلاعات بسیار مفیدی ارائه می‌دهند که به بهبود رتبه‌بندی ویدئوها و صفحات وب کمک می‌کنند و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتری به وب‌سایت جذب می‌کنند. با توجه به اینکه بخش زیادی از ترافیک وب در دنیای امروز را دستگاه‌های موبایل تشکیل می‌دهند، طبیعی است که گوگل رسپانسیو بودن سایت‌ها را یک عامل مهم در رتبه‌بندی آن‌ها در نظر بگیرید. Google mobile friendly test یکی از ابزارهای رایگان سئو است که این شرکت در اختیار کاربران گذاشته است تا وضعیت سایت خود را برای نمایش روی دستگاه‌های موبایل و رسپانسیو بودنش بررسی کنند.

با این مقاله از مجله آموزشی ایران نوین همراه باشید تا با 20 تا از بهترین و کاربردی‌ترین ابزارهای رایگان سئو آشنا شوید. Site Auditor، یک گزارش کامل از عملکرد سئوی وب‌سایت ارائه می‌دهد که شامل امتیاز هر صفحه و امتیاز کلی وب‌سایت است. این گزارش شامل توصیه‌هایی برای بهبود وضعیت وب‌سایت و رتبه آن است، مانند شناسایی و اصلاح لینک‌های شکسته، بهینه‌سازی عناوین و توضیحات صفحه و بهینه‌سازی کلمات کلیدی. بعضی از ابزارها سایت شما را تحلیل می کنند و خطاهای احتمالی سایت را به شما گوشزد می کند. ابزارهایی هم وجود دارند که کلمات کلیدی سایت شما را بررسی کرده و در این بخش اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد.

در سطح جهانی 850 هزار نفر از این ابزار برای آنالیز وب سایت خود و رقبا استفاده می کنند. می توانید با Serpstat از 58 ابزار کاربردی در زمینه سئوی سایت استفاده نمایید. با این ابزار می توانید میزان ترافیک ورودی وب سایت خود و رقبا را به راحتی آنالیز کنید. همچنین رقبای اصلی خود در محدوده یک کلمه کلیدی را می توانید به راحتی با این ابزار پیدا کنید. همچنین تحلیل کامل بک لینک های رقبا و خیلی از موارد دیگر را می توانید به راحتی با Serpstat انجام دهید. در زمینه تحقیق کلمات کلیدی و کسب اطلاعات مفید در این زمینه، این ابزار بهترین انتخاب ممکن می باشد.

این گفته، آنچه را كه انجام می دهد و آنچه را كه می گوید، انجام می دهد. یک کلمه کلیدی را تایپ کنید و آن را امتحان کنید، کلمات کلیدی زیادی را برای شما حذف می کند. برنامه کلیدی کلیدی خود Google برای افرادی که تبلیغاتی در گوگل می خرند ساخته شده است ، اما هنوز اطلاعات مفیدی را برای برنامه ریزی کلمات کلیدی SEO ارائه می دهد. از داده های Google خود استفاده می کند و عملکردهای مفیدی مانند فیلتر کشور دارد. مراقب باشید با معیارهایی مانند رقابت (این بدان معناست که برای مکان های پرداخت شده) و حجم آن – که مشخص است گیج کننده است.

سپس آدرس نقشه سایت را از طریق ابزار سرچ کنسول گوگل، به گوگل معرفی کنید. در این مقاله به طور کامل با بهترین ابزار بررسی سئوی سایت پر کاربرد آشنا می شویم. پس از یادگیری اصول سئوی سایت، لازم است که بهترین ابزارهای رایگان بررسی سئو و مدیریت کردن آن را نیز بشناسید. یعنی شما یک پیش نمایش شیرین از نحوه نمایش صفحه خود در نتایج جستجو دریافت می کنید. این امر برای فهمیدن اینکه عنوان و برچسب توضیحات شما مناسب سئو هستند یا خیلی طولانی می باشند، مفید است. بهتر است بدانید که بهینه سازی عنوان و توضیحات می تواند به شما کمک کند تا کلیک های ارگانیک بیشتری دریافت کنید.

هدف ما در کلیک اول، ارائه بستری مناسب برای وب مستران عزیز است که بتوانند مجموعه ای از خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ، افزایش ترافیک سایت و همچنین شبکه های اجتماعی را به سادگی دریافت کنند. بهترین ویژگی Panguin  این است که امکان روشن و خاموش کردن به روزرسانی ها در ان وجود دارد. به عنوان مثال اگر یک کسب و کار محلی هستید که بر سئوی محلی تمرکز می کنید، فقط می توانید از Panguin بخواهید که آن به روز رسانی های Google را به شما نشان دهد که بر نتایج محلی تأثیر گذاشته اند. یعنی شما با این ابزار می توانید بفهمید که چگونه می توانید یک کلمه کلیدی را بهتر هدف قرار دهید. آن همچنین به شما پیشنهاداتی می دهد که می تواند به شما در رتبه بندی برای یک اصطلاح خاص کمک کند.

برای رسیدن به جایگاه بالا در نتایج جستجوی گوگل، به سئو و بهینه‌سازی اصولی وب‌سایت نیاز است. برای موفقیت در سئوی وب‌سایت می‌بایست به‌صورت مداوم و روزانه، وب‌سایت و جایگاه آن را در نتایج جستجوی گوگل بررسی کرد. داده‌های ترافیکی وب‌سایت، کلمات کلیدی، رتبه‌بندی صفحات و سایر معیارهای سئو را بررسی و در قالب گزارش ارائه می‌دهد. برای کار با این ابزار رایگان سئو، تنها کافی‌ست وارد اکانت شده و لیستی از کلمات موردنظر را برای بررسی در سایت وارد کرد و روی دکمه «Get Ideas» کلیک کنید. بسیاری از دسترسی‌های این سایت برای کاربران رایگان است اما برای داشتن دسترسی بیشتر می‌توانید هزینه اشتراک پرداخت کنید.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/